به گزارش ایرنا ، ححت الاسلام سعید شاه آبادی روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه کارگاه غدیر شناسی در میبد ، افزود: روشن شدن هدف در زندگی باعث می شود که انسان گامهای خود را با استواری بر دارد ، همچنین او را در رفع موانع در طریق حقیقت کمک می کند.
وی تصریح کرد: در 40 سال اخیر به برکت انقلاب اسلامی مراسم های گوناگونی در ارتباط با غدیر ، ولایت و بزرگداشت آن برگزار شد، باید راه بسیاری را پیمود تا حق غدیر ادا شود.
رئیس موسسه غدیرشناسی در ادامه با اشاره به اینکه توان دفاع علمی و استدلالی از غدیر و آموخته های مکتب ولایت چیزی فراتر و مستقل از عشق و شور و اخلاص است، اظهار داشت: چیزی که مشخص است ، این است نباید در برابر ساده ترین سئوال ها کم بیاوریم.
وی خاطرنشان کرد: دشمن مکتب ولایت وقتی که به نقطه آسیب پذیری ما پی ببرد ، ضربه اش را در آن محل وارد می کند، به همین دلیل هجمه دشمن در چهل سال بعد از انقلاب و به خصوص در دهه ای که گذشت شبهه افکنی است، اما متولیان دینی کشور هنوز جامعه را به طور کلی و عام و فرهیختگان را به طور خاص مسلح نکردند تا حداقل توان دفاعی از بنیان های اعتقادی داشته باشند.
شاه آبادی افزود : 40 هزار سایت وهابیت علیه مکتب ولایت در حال فعالیت است ، در این میان تنها 2 هزار سایت شیعه فعال است، متاسفانه بخش اعظم آن مربوط به شیعه واقعی نیست.
رئیس موسسه غدیرشناسی در ادامه چگونگی شکل گیری موسسه غدیرشناسی را تشریح کرد .
دوره 6 ماهه غدیر شناسی در محل شبستان آیت الله اعرافی میبد برگزار می شود.
مرکز شهرستان 100هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.