به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی حبیبیان دوشنبه شب در همایش بسیجیان مهریز که در مسجد جامع ولی عصر (عج) این شهر با حضور جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد، افزود: این فرهنگ بسیجی است که نظام را در 40 سال گذشته حفظ کرده است.
وی ادامه داد: دشمنان به شدت از فرهنگ بسیجی که فرهنگ ایستادگی و کفرستیزی است وحشت دارند و برای حفظ انقلاب اسلامی باید همه افراد زیر پوشش برنامه های بسیج قرار گیرند.
این مسئول اظهار داشت: دشمنان برای شکست نظام از تمام ابزارهای خود به خصوص تحریم استفاده کرده اند ولی به خاطر حضور بسیجیان در صحنه، توطئه ها نقش بر آب شده است.
حبیبیان گفت: فشار اقتصادی و روانی که هم اکنون علیه انقلاب با سرکردگی آمریکا انجام می شود با فرهنگ بسیجی و حضور بسیجیان در صحنه خنثی می شود.
همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: به مناسبت هفته بسیج 150 برنامه با همکاری ادارات و مردم در این شهرستان برگزار شد و تا پایان سال برنامه های فرهنگی ادامه دارد.
سرهنگ علی اصغر سلمانی افزود: 20 هزار بسیجی در حدود 200 پایگاه مقاومت شهری و روستایی این شهرستان جذب و طبق مقررات سازماندهی شده اند.
وی مهمترین رویکرد بسیج را کمک به مسئولان اجرایی، انجام برنامه های دینی و فرهنگی و فعالیت های مورد نیاز در مساجد برای نوجوانان و جوانان ذکر کرد.
در این پس از اجرای مراسم سرود و تواشیح، تعدادی از فرماندهان پایگاه های مقاومت برتر شهرستان معرفی و تجلیل شدند.
هفته بسیج از 29 آبان آغاز شده است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.