به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالله حاج‌ صادقی، دوشنبه شب در همایش طلاب و دانشجویان در دانشگاه یزد افزود: ملت ایران در 40 سال گذشته با پیوند عمیق با نظام و ولایت فقیه، توطئه های آمریکا و حامیان آنها را در جهان و منطقه خنثی کرده است.
وی ادامه داد: برای ادامه توفیق های انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور و تحقق اهداف عالیه نظام همچنان به پیوند عمیق و ناگسستنی بین مردم، نظام و ولایت نیاز است .
این مسئول به توطئه و فتنه های مختلف دشمنان اشاره و خاطر نشان کرد: هر جا مردم در کنار نظام و همراه با ولایت فقیه به نقش آفرینی مشغول بوده اند استکبار در اهداف خود ناکام مانده است.
حاج صادقی تصریح کرد: پیشرفت کشور در عرصه های مختلف در 40 سال گذشته مدیون ایثار و رشادت های رزمندگان اسلام، مقاومت و ایستادگی مردم و نقش ولایت فقیه بوده است.
وی گفت: کرنش در برابر استکبار نه تنها هیچ سودی ندارد که موجب سوء استفاده آنها علیه نظام و انقلاب می شود، بنابراین باید با وحدت و هوشیاری، به خصوص ولایتمداری به راه اصلی شهیدان ادامه داد.
نماینده ولی فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: راه عزت و سعادت ملت و کشور، مقاومت است و نباید هیچگاه در برابر دشمنان به دنبال آشتی و دوستی بود که آنها فقط اهداف خود را دنبال می کنند.
حاج صادقی از هوشیاری و فهم مردم و بسیجیان اعم از طلاب و دانشجویان در برابر استکبار تشکر کرد و بر ارتقای سطح بینش و بصیرت برای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی تاکید کرد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 100 هزار دانشجو و چهار هزار طلبه دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.