به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی چهارشنبه شب در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از فرماندهان پایگاه های مقاومت با بیان اینکه هنوز نسل جوان به صورت کامل در جریان رخدادهای دفاع مقدس قرار ندارد، افزود: از راه های مهم ترویج فرهنگ بسیجی، چاپ و انتشار خاطره است.
وی ادامه داد: تبیین نقش بسیجیان در دوران دفاع مقدس و همچنین فعالیت مردم شهرستان در بخش های مختلف باید تهیه و برای آگاهی همگان و به خصوص جوانان متتشر شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار داشت: آنچه انقلاب و نظام را همانند سال های گذشته در برابر توطئه های مخالفان حفظ می کند، ترویج روحیه و فرهنگ بسیجی است که نباید از آن غفلت کرد.
محی الدینی تصریح کرد: باید با انجام برنامه های فرهنگی و بصیرتی مردم و دانش آموزان را در جریان ثمره انقلاب و همچنین توطئه های دشمنان به خصوص تهدید نرم قرار داد.
همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: 25 هزار نفر در این شهرستان در 200 پایگاه مقاومت سازماندهی شده اند.
سرهنگ علی اصغر سلمانی افزود: مسجد محوری و برنامه های معرفتی و بصیرتی جزو برنامه های مهمی است که توسط بسیج با همکاری دستگاه های اجرایی انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد: 150 برنامه تا پایان هفته بسیج در بخش های فرهنگی، محرومیت زدایی، ورزشی و هنری پیش بینی شده که توسط پایگاه های مقاومت و نواحی انجام می شود.
هفته بسیج از 29 آبان آغاز شد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.