به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه چهارشنبه شب در همایش استادان بسیجی دانشگاه های یزد افزود: فشار اقتصادی و روانی در 40 سال گذشته وجود داشته و دارد و الان که بیشتر شده با هدف جدایی مردم از نظام است.
وی ادامه داد: دشمنان در سال های گذشته از تمام ابزارها برای ضربه زدن به اصل نظام و گسستن پیوند مردم با انقلاب استفاده کردند ولی با بصیرت مردم و دانشگاهیان بسیجی توطئه ها نقش بر آب شده است.
رئیس موسسه حکمت و فلسفه ایران تصریح کرد: همواره ملت و مسئولان کشور به بصیرت، روحیه انقلابی و مدیریت جهادی نیاز داشته و دارند و در وضعیت کنونی این روحیه بیشتر احساس می شود.
خسرو پناه گفت: روحیه بسیجی و حضور آگاهانه در عرصه های مختلف موجب عقب راندن استکبار جهانی از اهداف علیه نظام شده و الان باید این هدف و فرهنگ بیشتر در کشور احساس شود.
وی با اشاره به اینکه در جامعه با سه جریان تحجر، روشنفکری و روحیه بسیجی مواجه هستیم بر تقویت این روحیه و حضور جدی مردم در میدان های مورد نیاز کشور به خصوص اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
به گفته رئیس موسسه حکمت و فلسفه ایران، برای توسعه کشور باید به فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه انقلابی و فرهنگ بسیجی ارزش قائل شد و از وجود نیروهای مومن در راستای اهداف نظام استفاده کرد.
خسروپناه همچنین به توطئه های دشمنان علیه انقلاب پرداخت و از اساتید بسیجی خواست تا وظایف خود را در راستای اهداف نظام اسلامی بیش از گذشته انجام دهند.
هفته بسیج از 29 آبان آغاز شد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 300 هزار بسیجی دارد و هم اکنون 100 هزار دانشجو در 60 مرکز آموزش عالی این استان تحصیل می کنند.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.