به گزارش ایرنا، احمد پهلوانیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مستند‌های رادیویی و تلویزیونی با محور پیش از انقلاب، شکل گیری، دستاورد‌های انقلاب، تاریخ، رهبران و فعالان انقلاب تولید شده است .
وی، برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت تاریخ و دستاورد‌های انقلاب، تصویر انقلاب و تولید عکس، پادکست و کلیپ برای انتشار در فضای مجازی را از دیگر برنامه ها به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب عنوان کرد.
مدیرکل صدا و سیما یزد با تبیین عملکرد این مرکز در ماه های محرم و صفر اظهار داشت: برای نخستین بار عزاداری ها و برنامه های مرتبط امسال زنده از ۲۳ شهر و منطقه استان در شبکه استانی پخش شد که برخی آنها در شبکه های سراسری نیز بازتاب داشت.
پهلوانیان خاطرنشان کرد: مرکز یزد در ارزیابی سال گذشته سازمان صدا و سیما، رتبه سوم پیشرفت در همه شاخص ها را به خود اختصاص داد و در جشنواره‌ مراکز استانها ۱۶ جایزه و سه تندیس در بخش های بهترین رادیو، برنامه کودک و کارگردانی نمایش سیما کسب کرد.
وی بدون اعلام شمار مخاطبان صدا و سیمای یزد اظهارداشت: این مرکز در مقایسه با سه سال پیش، در بخش سیما ۱۱ درصد و در بخش صدا نیز ۱۲ درصد رشد مخاطب داشته است.
همچنین جانشین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با تبیین برنامه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب گفت: نگاه این شورا به طور صرف به برگزاری جشن و آیین های مرتبط معطوف نشده و برنامه های تبیینی نیز جدی گرفته شده است.
سعید زارع افزود: برای تحقق این مهم، تاکنون 6 نشست شورای سیاست گذاری و راهبردی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و مسئولان دستگاه های مختلف برگزار شد و 25 کارگروه نیز شکل گرفته است.
وی تصریح کرد: ارائه کارنامه 40 ساله انقلاب با محتوای نقاط قوت و ضعف و تبیین دستاوردهای انقلاب محور برنامه های شورادر باره بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب سلامی ایران است.
روز 22 بهمن سال 1357، نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) به نقطه عطف خود رسید و با ریشه کن شدن نظام 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی، نظام جمهوری اسلامی در کشور مستقر شد.
7532 / 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.