علیرضا حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در خودسفلی 10 ، قوام آباد ، تودشک ، بفروئیه و سلطانب سانیچ هم هر یک هشت میلیمتر باران گزارش شده است.
وی اظهار داشت: همچنین در کذاب و ده بالا و آمحسن تفت هفت ، هامانه ، طزرجان ، اسلامیه ، صدرآباد ندوشن ، منشاد و بنادک سادات هم هر کدام 6 میلیمتر باران بارید.
به گفته مسئول اداره هواشناسی یزد ، میزان بارندگی در بیداخوید و سرو علیا پنج میلیمتر ، کرخنگان ، خمسیان ، دره زرشک ،سورک ندوشن و گل افشان هم هر یک چهار میلیمتر و در مناطق چنارناز ، آسفیچ ، شواز ، همیجان و مزرعه آقا خرانق سه میلیمتر بوده است.
حیدری با بیان اینکه در سایر مناطق از جمله شهر یزد بارندگی ها زیر 2 میلیمتر بوده و در دامنه شیرکوه نیز بارش برف گزارش شده اضافه کرد: در منطقه سلطانب سانیچ زیر یک دهم سانتیمتر بارش برف گزارش شده است.
وی درباره وضعیت دمای هوای طی امروز و روزهای آینده هم اظهار داشت: امروز کاهش دما را داریم و در 2 روز پایانی هفته ،بارش نخواهیم داشت با این حال از اواخر روز جمعه با ورود یک سامانه جدید ، شاهد بارش در نقاط مختلف استان خواهیم بود.
بر اساس گزارش خبرنگاران ایرنا، بارش برف، ارتفاعات شهرستان تفت و از جمله دهبالا، تقی اباد دهبالا، گردنه سخوید، آمحسن و بیداخوید را فرا گرفته است.
بارش سالانه باران در یزد به عنوان کم بارش ترین استان کشور ، بیش از 65 میلیمتر اعلام شده است.
1968/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.