‌به گزارش عصر روز سه شنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، در پیام محمد علی طالبی آمده است: در تاریخ پر تلألو انقلاب ، پنجم آذر سالروز صدور فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، نقطه عطفی در مسیر حفظ ارزش های انقلاب است.
وی ادامه داد: این شجره طیبه در عرصه های مختلف و مقاطع حساس تاریخ ایران، منشا عالی ترین و فداکارانه ترین خدمات بود و بو‌ی بهار وصل، طراوت یقین و حدیث عشق را در جامعه پراکنده است.
سرپرست استانداری یزد تاکید کرد: بسیج نهادی طراحی شده برای همه مردم و نماد یگانگی جامعه ‌است، و ‌فرمان تشکیل آن، فرمان به وحدت و یکپارچگی است، یعنی همه فارغ از قومیت، جنسیت، گرایش ها و سلیقه‌های فردی و گروهی، حول مشترکاتمان در دفاع از کشور و مقابله با تهدیداتی که تحقق آرمان‌های انقلاب را نشانه رفت، گرد آییم و در کنار هم تحت زعامت بزرگ‌بسیجی زمان، مقام معظم رهبری مسیر رشد و اعتلای کشور را طی کنیم.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در ادامه خاطرنشان کرد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب که نشانی از رشد و بلوغ آن است و در تقارن فرخنده هفته بسیج و هفته وحدت، با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به همه، خصوصا بسیجیانی که دل در گرو اهداف انقلاب دارند، آرزو می‌کنم که این کشور و ملت به مدد همه فرزندان رشیدش هر روز قدرتمندتر از قبل در مسیر تحقق آرمان های بلند انقلاب به پیش رود.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 350 هزار نیروی بسیجی دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.