به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری، روز دوشنبه در دیدار جمعی از مسئولان سپاه و بسیج با تبریک هفته بسیج به نقش بسیجیان در 40 سال گذشته و دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: فرهنگ بسیجی ضامن اقتدار کشور است.
وی ادامه داد: ملت ایران در سایه فرهنگ بسیجی با ایمان و اخلاص و ولایتمداری توطئه های استکبارجهانی را خنثی کرده و باید روحیه جانفشانی و ایستادگی تقویت شود.
امام جمعه یزد تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به نظام از توطئه های مختلف استفاده کرده اند ولی هوشیاری بسیجیان و همدلی مردم و مسئولان موجب شکست آنها شده است.
ناصری یزدی تصریح کرد: جنگ اقتصادی و فشار روانی استکبار هم با وحدت و هوشیاری و به خصوص بصیرت مردم و مسئولان نقش بر آب می شود و دشمنان به اهداف خود نمی رسند.
همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: بسیجیان قهرمان گوش به فرمان مقام معظم رهبری تا پای جان از اهداف و آرمان های والای نظام و انقلاب اسلامی دفاع می کنند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار فتح الله جمیری افزود: هفته بسیج یادآور رشادت های رزمندگان اسلام است و ملت ایران برای بزرگداشت آن از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
وی ترویج فرهنگ بسیجی را یک وظیفه مهم همگانی دانست که باید مسئولان و دستگاه های اجرایی در کنار فعالیت های مجموعه بسیج اقدام داشته باشند.
هفته بسیج از 29 آبان آغاز می شود و استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 300 هزار بسیجی دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.