حمید بهزادپور سنگربان بومی استان یزد در تیم ملی ایران و باشگاه پارس جنوبی بوشهر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه تیم های مدعی دنیا با بهترین نفرات خود برای کسب عنوان قهرمانی پا در میدان رقابت های امسال گذاشته بودند و کار برای ما خیلی سخت بود.
وی ادامه داد: تیم ایران برای نخستین بار، 60 الی 70 درصد در مقایسه با گذشته با صلاحدید کادرفنی جوان شده بود و حتی تعدادی از نفرات تاکنون در هیچ بازی خارج از کشور شرکت نکرده بودند.
صاحب دستکش طلایی مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره ای گفت: به رغم اینکه در گروه سختی قرار داشتیم ولی بازی با همت بازیکنان و تفکرات درست سرمربی تیم با شکست دادن تمام رقبا بار دیگر بر سکوی قهرمانی ایستادیم.
بهزاد پور با قدردانی از تمام کسانی که تیم ملی ساحلی را حمایت و همراهی می کنند در خصوص دغدغه خود گفت: توجه به آینده شغلی بازیکنان موضوع مهمی است که باید مسئولان به آن عنایت داشته باشند و برای حل آن وظایف خود را انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه همسر و تنها فرزندش با تحمل سختی ها و دوری ها در موفقیت او نقش زیادی داشته اند، دریافت دستکش طلایی رقابت ها را به آنها هدیه کرد.
هشتمین دوره رقابت های جام بین قاره ای فوتبال ساحلی از 15 تا 19 آبان ماه 1397 به میزبانی امارات متحده عربی برگزار شد و تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گروه اول این مسابقات با تیم های آمریکا، هائیتی و روسیه هم گروه بود و تیم های اسپانیا، برزیل، مصر و امارات متحده عربی در گروه دوم حضور داشتند.
این رقابت ها پس از مسابقات جام جهانی، به عنوان معتبرترین رویداد جهانی فوتبال ساحلی به شمار می رود.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دیدار پایانی جام بین قاره ای با برتری چهار بر 2 مقابل روسیه صاحب عنوان قهرمانی این رقابت ها شدند.
تیم فوتبال ساحلی ایران یک مقام قهرمانی و همچنین نایب قهرمانی دیگر از جام بین قاره ای نیز در کارنامه دارد.
ایران که در مرحله مقدماتی با تیم های آمریکا، هائیتی و روسیه هم گروه بود با اقتدار حریفان خود را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم شگفتی ساز مصر با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید تا جواز حضور در فینال را به دست آورد.
ساحلی بازان ایران در حالی به این مهم دست یافتند که «مارکو اوکتاویو» سرمربی خود را به دلیل محرومیت و «محمد احمدزاده» کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند.
بازیکنان تیم ملی را در این رقابت ها، محمد احمدزاده، مسلم مسیگر، امیرحسین اکبری، مصطفی کیانی، حمید بهزادپور، محمد مرادی، محمد معصومی زاده و علی میرشکاری (پارس جنوبی)، پیمان حسینی (شهریار ساری)، سعید پیرامون (ایفا اردکان)، مهدی شیرمحمدی (مقاومت گلساپوش) واحسان درا (شهرداری بندرعباس) تشکیل می دادند.
تیم های مقاومت گلساپوش یزد و ایفا و پیام کویر اردکان سه نماینده استان یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور هستند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 65 هزار ورزشکار سازماندهی شده و 48 هیات ورزشی استانی و 300 هیات شهرستانی دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.