به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر روز شنبه در دیدار با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه و پرسنل این ارگان افزود: هرکجا کار بزرگی انجام شود در کنارش حرف و حدیث هم وجود دارد اما وقتی این کار نتیجه داد خیلی ها رضایتشان را نشان خواهند داد .
وی اضافه کرد: فضای مجازی و رسانه هم باید اهل انصاف بیشتری باشند گاهی در مواردی ، شاهد هستیم بی انصافی زیادی می شود.
امام جمعه اردکان با بیان اینکه حتی درموارد دیگر ، اطلاعات کافی گرفته نمی شود و قضاوت های بی جایی درفضایی مجازی می شود تصریح کرد: اداره اوقاف با دادن گزارش کامل سعی نموده شبهه ای ایجاد نکند ولی نباید با سوالات ناجور ذهن مردم را نسبت به وقف بدبین کرد .
وی یادآور شد: مردم را توجیه و تا آنجا که می توانیم راهنمایی کنیم .
شاکر با بیان اینکه موضوع وقف مساله مهمی است و وظیفه اصلی همه مسئولان این است که از حق وقف دفاع کنند تصریح کرد: در موضوع اجارات، مردم خیلی گلایه دارند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردکان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله افزود: در مدت یک سال گذشته یک هزار و 780 وقف در سامانه موقوفات کشور به ثبت رسیده است.
حجت الاسلام سید مهدی سیدی با بیان اینکه اردکان 18 موقوفه متبرکه دارد تصریح کرد: تعداد رقبه های به ثبت رسیده نیز هفت هزار و 346 مورد است .
وی گفت: درمدت یک سال گذشته 24 رقبه در استان یزد اخذ مجوز شده که از این تعداد 9 مورد مربوط به شهرستان اردکان است که این رقم قابل توجه می باشد.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.