سید عباس میرحسینی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هوای استان از امروز تا اواخر جمعه این هفته تحت تأثیر امواج ناپایدار جوی قرار می‌گیرد که پیامد آن گاهی افزایش ابر در بعضی از ساعات و وزش باد نسبتاً شدید است.
وی اظهار داشت: از فردا تا روز جمعه با کاهش یک تا سه درجه دما، هوا سردتر می‌شود.
میرحسینی بابیان اینکه دمای هوا شهر یزد در 24 ساعت گذشته بین 21 و هشت درجه سلسیوس در نوسان بود، افزود: دمای هوا در گرم‌ترین ساعت فردا به 22 درجه و پنجشنبه به 20 درجه و جمعه به 18 سانتی‌گراد و در سردترین شب‌های آینده هم به 9 و هفت درجه سانتی‌گراد می‌رسد.
وی گرم‌ترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته را بافق با بیشینه 25 درجه سانتی‌گراد و سردترین را شهر نیر با کمینه یک درجه زیر صفر بیان کرد.
یکی از کارشناسان هواشناسی استان پیش ‌از این اعلام کرده بود که بارندگی کشور در 6 ماهه دوم سال آبی 98 -97، در حد نرمال پیش‌بینی می‌شود، و از اواخر آذر تا دی‌ماه با کاهش بارندگی روبرو خواهیم بود.
محمدرضا شیر غلامی تأکید کرد که دوباره شاهد فعالیت سامانه‌ بارشی به‌ویژه در عرض‌های جنوبی‌تر کشور در ماه‌های پایانی سال خواهیم بود.
وی افزود: میانگین دمای هوای استان در فصل پاییز نیم تا یک درجه و در مناطق شرقی یک تا 2 درجه بیش‌تر از حد نرمال پیش‌بینی‌شده است.
2088/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.