به گزارش خبرنگار ایرنا، در این همایش، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یزد به توطئه های مختلف دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: استکبارستیزی، ویژگی مهم نظام است و باید این هدف ادامه یابد.
حسین میرشریف افزود: ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی شاهد توطئه های مختلف استکبار علیه نظام بوده و قطعا آنها چشم دیدن موفقیت های کشور را ندارند و به دسیسه های خود ادامه می دهند.
این مسئول تصریح کرد: آمریکا با حمایت برخی کشورها تاکنون از هیچ کوششی علیه انقلاب اسلامی کوتاهی نکرده و همچنان با تحریم های جدید و جنگ اقتصادی می خواهد جلو پیشرفت کشور ما را بگیرد.
میرشریف خاطر نشان کرد: دانش آموزان به عنوان نسلی انقلابی، گوش به فرمان مقام معظم رهبری، روحیه استکبارستیزی را ادامه می دهند و تسلیم فشار روانی و اقتصادی کفرجهانی نمی شوند.
وی تصریح کرد: اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان گوش به فرمان مقام معظم رهبری، لحظه ای دست از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی بر نمی دارند و با حضور در عرصه های مختلف، مدافع نظام هستند.
همچنین یکی از اساتید دانشگاه گفت: تحریم جزو برنامه های همیشگی و هنر استکبارجهانی علیه انقلاب اسلامی است و چیز تازه ای نیست و در 40 سال گذشته بارها علیه نظام ما اتفاق افتاده است.
حسن عباسی افزود: ایستادگی مردم و هوشیاری همگان همانند گذشته نقش اصلی در خنثی کردن توطئه های دشمنان به خصوص در عرصه اقتصادی و جنگ روانی دارد.
وی تصریح کرد: باید روحیه استکبار ستیزی به عنوان یک هدف و ارزش والا روز به روز در بین مردم و به خصوص دانش آموزان انقلابی ترویج و تبلیغ شود که موجب شکست دشمن می شود.
همچنین علی اکبر فرهید از فرهنگیان پیشکسوت یزد گفت: ایستادگی ملت و پافشاری بر اصول و ارزش های دینی و انقلابی در 40 سال گذشته موجب شکست دشمنان شده است .
وی خاطرنشان کرد: باید روحیه انقلابی، ولایتمداری و استکبار ستیزی در بین مردم و به خصوص نسل جوان روز به روز گسترش یابد چون دشمنان از ایمان و وحدت ملت به شدت وحشت دارند.
در این همایش نماینده دانش آموزان عضو انجمن اسلامی مدارس یزد با قرائت بیانیه ای بر تداوم روحیه استکبار ستیزی و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی به عنوان یک وظیفه مهم توسط مردم و مسئولان تاکید کرد.
علی میرشریف افزود: دشمنان با وحدت و بصیرت مردم و مسئولان از مواضع خود عقب نشینی می کنند و باید فرهنگ جهاد، شهادت و روحیه انقلابی و استکبار ستیزی در جامعه بیشتر شود.
وی تصریح کرد: راه عزت ملت ایران و شکست استکبار جهانی در سایه هوشیاری و ولایتمداری نسل جوان اجرایی می شود و باید دانش آموزان فعالانه وظایف خود را در قبال انقلاب اسلامی انجام دهند.
همایش استکبارستیزی به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد برگزار شد.
پنج هزار دانش آموز دختر و پسر، عضو انجمن های اسلامی مدارس استان هستند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 250 هزار دانش آموز و هزار و 800 مدرسه دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.