به گزارش ایرنا، محمود زمانی قمی عصر دوشنبه با حضور در خانه مطبوعات استان و دیدار با اعضای هیات مدیره و بازرسان این تشکیلات صنفی غیردولتی افزود: اخلاق، گمشده جامعه و اجتماع کنونی است.
وی با بیان اینکه فضای مجازی، بخشی از فضای حقیقی جامعه است، ادامه داد: خانه مطبوعات همانگونه که از نامش پیداست، سامانه ای برای نظم بخشیدن به رسانه ها، مطبوعات و اهل قلم و فکر است.
استاندار یزد، فاصله گرفتن از اخلاق را مصداق بارز بی توجهی به تمدن و دین دانست و اظهار داشت: ریشه انقلاب اسلامی ایران فرهنگی و علمی است و باید پذیرفت طی کردن مسیر انقلاب تاکنون با اشکال هایی همراه بوده که رسانه ها بازگوکننده آنها هستند.
زمانی قمی با بیان اینکه دغدغه های جامعه ابتدا توسط اهل قلم و فکر مطرح می شود، افزود: هر چند تفکیک رسانه با عناصری که ادعای رسانه ای دارند دشوار نیست اما بزرگی رسانه های صادق و واقعی در چنین شرایطی نمایان می شود.
در این دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان با اهدای لوح یادبود از تلاش های زمانی قمی در یکسال فعالیت به عنوان استاندار تجلیل کردند.
زمانی قمی که هشتم آبان سال 1396 به عنوان دومین استاندار یزد در دولت تدبیر و امید معرفی شد، با توجه به قانون منع به کارگیری نیروهای بازنشسته در جایگاه مدیریت و استانداری، قرار است از این سمت کناره گیری کند.
وی پنجم آبان ماه در نشست های ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد گفت: عمر کاری من روزهای پایانی خود را سپری می کند و به حضور در این استان افتخار می کنم.
زمانی قمی 2 هفته پیش نیز از اعضای شورای آموزش و پرورش استان خداحافظی کرده بود.
فعالیت پنجمین دوره هیات مدیره خانه مطبوعات استان یزد از دهم خرداد 1396 و پس از برگزاری انتخابات این تشکل صنفی غیردولتی همزمان با دیگر استانها به صورت اینترنتی در سامانه خانه مطبوعات به نشانی www.khanehmatbooat.ir آغاز شد.
خانه مطبوعات استان یزد اکنون دارای 104 عضو اصلی و هفت عضو افتخاری است.
7532/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.