به گزارش شنبه‌شب پایگاه اطلاع رسانی امام‌جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در این پیام آورده است: امسال روز مبارزه با استکبار جهانی معنا و مفهوم دیگری دارد.
وی ادامه داد: مردم ایران پیشتاز ملت‌هایی است که بر زورگویی‌های جهانی «نه» می‌گویند و نمی‌خواهند زیر بار ظلم بروند و باقوت تمام در برابر استکبار جهانی به سردمداری آمریکا ایستاده‌اند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی یزد خاطرنشان کرد: نبرد ایران اسلامی با آمریکا مصداق بارز حق در برابر باطل و اسلام در برابر کفر است، و این دولت آخرین برگش را که تحریم‌هاست بر زمین زده و مردم مقاوم در برابر توطئه ناحق او ایستادگی کرده و مانند گذشته به پیروزی خواهند رسید.
ناصری یزدی تصریح کرد: مردم شریف به‌رغم تنگناهای اقتصادی، بار دیگر ثابت خواهند کرد که خون کربلاییان در رگ‌هایشان موج می‌زند و حاضر نیستند سر تعظیم در برابر ستمگران فرود آورند.
وی گفت: «هیهات من الله»، این شعاری است که برای همیشه تاریخ ورد زبان حق جویان است و این شمشیری است که با آن می‌توان در برابر ظالمان ایستاد و آنان را شکست داد.
امام‌جمعه یزد گفت: روز سیزده آبان مردم استان هم پای دیگر هم‌وطنان شعار «مرگ بر آمریکا» را کوبنده‌تر سر می‌دهند و همراه با رهبرشان ندا می‌دهند ما تازنده‌ایم با آمریکا سازش نخواهیم کرد.
ناصری یزدی افزود: انتظار می‌رود مردم به‌خصوص فرهنگیان و دانش آموزان در مراسم 13 آبان همانند سال‌های قبل حضور پرشور داشته باشند و بار دیگر با مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام خمینی ‌(ره) بیعت کنند.
راهپیمایی 13 آبان در 65 شهر و روستای استان یزد برگزار می‌شود.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.