به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی روز شنبه در همایش ائمه جمعه استان یزد افزود: تهدید نرم استکبار جهانی علیه نوجوانان و جوانان جدی است و مردم، مسئولان، فرهنگیان و خانواده‌ها باید به‌طورجدی برای خنثی کردن نقشه‌های دشمن اقدام کنند.
وی ادامه داد: نقش عرصه تعلیم و تربیت و فرهنگیان در مقابل هجمه سنگین استکبار جهانی در عرصه فرهنگی بر هیچ فردی پوشیده نیست و باید با عزم راسخ و همکاری تمام دستگاه‌ها و مردم ایستادگی کرد.
رئیس شورای فرهنگی عمومی یزد تصریح کرد: دشمنان بعد از شکست در عرصه نظامی و روانی قطعاً همچنان در کنار جنگ اقتصادی، تهدید نرم خود را علیه اهداف و آرمان‌های نظام ادامه می‌دهند.
ناصری یزدی تصریح کرد: باید با داشتن طرح و برنامه و هوشیاری و ایستادگی برای خنثی کردن نقشه شوم فرهنگی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا وظایف خود را دقیق انجام داد.
همچنین رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه یزد گفت: جایگاه‌های نماز جمعه در استان با حضور مردم و همراهی مسئولان نقش راهبردی خود را در دفاع از اهداف عالیه نظام ایفا می‌کند.
حجت‌الاسلام رضا شریفی افزود: ائمه جمعه نقش مهمی در جذب جوانان و هدایت و راهنمایی مردم و نسل آینده‌ساز در راستای اهداف انقلاب اسلامی دارند و باید وظایف خود را انجام دهند.
در این همایش تعدادی از ائمه جمعه به اهمیت مسائل فرهنگی و معنوی، اقتصاد مقاومتی، هوشیاری و همدلی در برابر توطئه‌های دشمنان و همچنین مشارکت همگان در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان تأکید کردند.
در 28 شهر و روستای استان یزد نماز جمعه برگزار می‌شود.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.