به گزارش خبرنگار ایرنا، مناسبت های مختلفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران وجود دارد که 13 آبان به خاطر سه رخداد تاثیر گذار تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید حضرت امام خمینی (ره) و همچنین شهادت جمعی از دانش آموزان و دانشجویان در سال 1357 از اهمیت بیشتری برخوردار است.
در این روز، ملت قهرمان ایران به وضوح دشمنی های دیرینه استکبارجهانی به خصوص آمریکایی ها را علیه نظام و انقلاب اسلامی می بینند ، بنابراین در قیاس با سایر مناسبت ها یوم الله 13 آبان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید باشکوه تر برگزار شود.
در این خصوص جمعی از شهروندان و مسئولان مهریز در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا ) با اشاره به اهمیت موضوع بر حضور همه اقشار مختلف مردم در این مراسم مهم تاکید کردند.
مهدی دهقان از فرهنگیان مهریز گفت: راهپیمایی 13 آبان امسال به خاطر افزایش دشمنی های آمریکا علیه نظام و انقلاب اسلامی از اهمیت بیشتری برخوردار است و باید حماسی تر برگزار شود.
وی ادامه داد: این راهپیمایی مخصوص دانش آموزان، دانشجویان و فرهنگیان نیست، بلکه همه مردم با هر نوع سلیقه ای باید پرشور تر در آن شرکت کنند و انزجار خود را به دشمنان نشان دهند.
فاطمه کمالیان نیز با اشاره به اینکه دولت آمریکا همواره به دنبال تحریم و تهدید علیه انقلاب اسلامی است، بنابراین باید مردم با حضور در راهپیمایی 13 آبان امسال تنفر شدید خود را نسبت به خوی استکباری آمریکا نشان دهند.
وی تصریح کرد: حضور مردم در کنار دانش آموزان و دانشجویان نقش مهمی در خنثی کردن توطئه های دشمنان علیه نظام دارد و موجب عقب نشینی آنها از اهداف پلیدشان می شود.
همچنین مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: دانش آموزان این شهرستان با همدلی در کنار سایر اقشار امسال بر خلاف سال های گذشته خیلی باشکوهتر و دشمن شکن تر در راهپیمایی 13 آبان مشارکت می کنند.
سیدعلی کارآموز خاطر نشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان اهمیت زیادی در عرصه داخلی و خارجی برخوردار است و نباید نسبت به آن بی تفاوت بود و کوتاهی کرد.
وی تصریح کرد: برای حضور حماسی دانش آموزان مهریز در این راهپیمایی، هماهنگی ها و اقدام های لازم انجام گرفته و قطعا امسال شاهد شکوه حماسه و استکبار ستیزی آحاد مردم خواهیم بود.
همچنین رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهریز گفت: راهپیمایی 13 آبان همگام با سایر مناطق استان و کشور خیلی باشکوه از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 13 آبان از حسینیه شهدای گمنام به طرف محل نمازجمعه (مسجدجامع ولی عصر (عح) برگزار می شود.
وی از همه مردم به خصوص مسئولان برای شرکت در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان دعوت کرد و یادآور شد: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب اسلامی خواهد بود.
این مسئول تصریح کرد: حضور گسترده مردم و مسئولان در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی بسیار سرنوشت‌ساز است به خصوص راهپیمایی 13 آبان که باید جدی تر گرفته شود.
متوسل گفت: دشمنان برای خدشه‌دار کردن آبروی نظام در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی کنند بنابراین حضور آحاد مردم و مدیران می‌ تواند نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.
همچنین فرماندار مهریز گفت: مسئولا اجرایی همسو با دانش آموزان، دانشجویان و فرهنگیان به طرز باشکوهی در راهپیمایی 13 آبان امسال که از اهمت زیاد برخوردار است شرکت می کنند و همدلی خود را با سایر اقشار جامعه نشان خواهند داد.
سید محمد رستگاری افزود: همکاری مسئولان در برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال به خاطر افزایش دشمنی های استکبار و آمریکایی های نسبت به گذشته اهمیت زیادی دارد.
روز 13 آبان که در تقویم به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.