مناسبت‌های مختلفی در تاریخ انقلاب ایران وجود دارد که 13 آبان به خاطر سه رخداد تأثیرگذار تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید امام خمینی (ره) و شهادت جمعی از دانش آموزان و دانشجویان در سال 1357 از اهمیت بیشتری برخوردار است.
در این روز، ملت قهرمان ایران به‌وضوح دشمنی‌های دیرینه استکبار جهانی به‌خصوص آمریکایی‌ها را علیه نظام و انقلاب اسلامی می‌بینند ، بنابراین در قیاس با سایر مناسبت‌ها یوم‌الله 13 آبان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید باشکوه‌تر برگزار شود.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی ، روز شنبه در آستانه یوم‌الله 13 آبان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ، افزود: قشرهای مختلف مردم همراه بادانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی این روز جواب یاوه‌گویی‌های دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را علیه جمهوری اسلامی ایران خواهند داد.
وی ، با بیان اینکه پیام 13 آبان مردم ایران ، پیام استکبار ستیزی است، اظهار داشت: هوشیاری امام خمینی (ره) و ملت ایران توطئه های شوم آمریکا را در به شهادت رساندن جمعی از دانش آموزان و مردم نقش بر آب کرد.
امام‌جمعه ابرکوه تصریح کرد: ملت ایران با حضور حماسی خود در 13 آبان نشان و ثابت خواهند کرد که هنوز به ارزش‌های انقلاب پایبند هستند و ذره‌ای از اعتقادات خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با تأکید بااینکه، تمام ادعاهای آمریکا دروغ است یادآور شد : ملت دنیا دیدند که آمریکا با حقوق ملت‌های جهان چه کرد.
حسینی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین حادثه در 13 آبان، تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار است که به دست دانشجویان پیرو خط امام راحل (ره) رقم خورد و این روز به‌عنوان ننگی برای آمریکا در تاریخ جهان ثبت شد.
امام‌جمعه ابرکوه با اشاره به اینکه امام خمینی (ره)، 13 آبان را انقلاب دوم مردم ایران معرفی کردند، خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکا با ملت‌های مسلمان به‌خصوص ملت بزرگ و انقلابی ایران ساعت‌به‌ساعت در حال تغییر است.
حسینی ادامه داد: حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی 13 آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در همراهی با دانشجویان و دانش آموزان توطئه های دشمن را نقش بر آب می‌کند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، بنا به اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، راهپیمایی 13 آبان در ابرکوه ساعت 45: 9 روز یکشنبه با حضور دانشجویان، دانش آموزان،آحاد مردم و مسئولان از میدان امام حسین (ع) به‌طرف ورزشگاه شهید پور اکبری برگزار می‌شود.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.