این جشنواره به همت یکی از شرکت‌های به‌صورت آزمایشی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود ، باهدف حمایت از بانوانی که در منزل به کار تولید صنایع‌دستی و محصولات خوراکی می‌پردازند، شروع به کارکرد.
قرار است در صورت بازخورد مثبت ، به‌صورت هفتگی در آخرین روزهای هر هفته با عنوان بازارچه هفتگی مشاغل خانگی بانوان در محل امامزاده سید صدرالدین قنبر برگزار شود.
مدیرعامل شرکت تعاونی بانوان نسیم بهار خاتون میبد ، در خصوص این بازارچه گفت : این بازارچه در راستای حمایت از مشاغل خانگی و دستاوردهای این قشر در حوزه‌های صنایع‌دستی، فرهنگی ، مواد غذایی نظیر شیرینی خانگی، ترشی ، سبزی خشک بسته‌بندی و نیز روغن‌های گیاهی با حمایت هیئت‌امنای امامزاده ، مسئولان سپاه ، اداره اوقاف و ... دایر شده است.
طیبه السادات حضیرئی افزود : مسئولان ادارات ، نهادها و سازمان ها لازم است در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه بانوان ، بهترین گزینه یعنی اشتغال‌زایی برای بانوان و حمایت مشاغل خانگی را در اولویت کاری خود قرار دهند.
شرکت یادشده دی‌ماه سال گذشته برای پیگیری تسهیلات درزمینهٔ کارآفرینی ، برگزاری نمایشگاه‌ها برای بانوان کارآفرین ، اختصاص محلی دائمی جهت عرضه و بازاریابی محصولات کارآفرینان و برگزاری کارگاه‌های آموزش برای بازاریابی و برند سازی محصولات کارآفرینی با نظارت دفتر امور بانوان فرمانداری میبد شکل‌گرفته است.
مرکز شهرستان 100 هزارنفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.
م. ا. 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.