به گزارش ایرنا، در این مسابقه دانش‌آموز مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم از روستای کلپه تا روستای شهرسب بخش مرکزی ابرکوه به مسافت‌های 2 و 3.5 و 5.5 کیلومتر دویدند.
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان ابرکوه در حاشیه برگزاری این مسابقه گفت: برای بزرگداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و فرارسیدن یوم‌الله 13 آبان این مسابقه با همکاری بسیج دانش‌آموزی برگزار شد.
مسلم روحی پناه افزود: نفرهای برتر شهرستان در مقاطع متوسطه دوره اول و دوم در نیمه دوم آبان ماه به مسابقات استانی اعزام خواهند شد.
در این رقابت‌ها در مقطع ابتدایی دبستان‌های سید جمال‌الدین ، سلمان فارسی و شهید رجایی و همچنین در مقطع متوسطه دوره اول دبیرستان‌های امیرکبیر ، شهید مقیمی و امام خمینی (ره) و در مقطع دوره دوم متوسطه دبیرستان‌های امیرکبیر ، امام علی (ع) و ابوذر به ترتیب به عنوان تیم های اول تا سوم انتخاب شدند.
در مقطع ابتدایی دانش‌آموزان محمد طه صادق پورنیا از دبستان شهید محمدعلی فلاح زاده ، ابوالفضل رمضانی از دبستان سلمان فارسی و علیرضا اکرمی از دبستان سید جمال‌الدین به عنوان نفرهای برتر معرفی شدند.
در مقطع متوسطه دوره اول دانش‌آموزان رضا سترگ ، امیرحسین راجی و علیرضا فلاح زاده از دبیرستان امام خمینی ، شهید مقیمی و امیرکبیر بر حریفان خود پیروز شدند.
در مقطع متوسطه دوره دوم علی ابراهیمی ، محمد اکبری و محمد کارگر بداف ، از دبیرستان‌های امام علی (ع) ، امیرکبیر و ابوذر به عنوان نفرات برتر این مسابقه شناخته شدند.
در سال تحصیلی 98- 97، 9هزار و 400 دانش‌آموز در 106 واحد آموزش ابتدایی ، دوره اول و دوم متوسطه شهری و روستایی ابرکوه مشغول به تحصیل شدند.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.