به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی فرمانداری یزد، عباس حیدری در آیین معارفه مشاور فرماندار در امور اطلاع ‌رسانی و مسئول روابط عمومی فرمانداری یزد با تبیین جایگاه روابط عمومی ها افزود: این نهاد نقش موثری در انعکاس دستاوردهای دستگاه ها و دولت دارد.
وی ادامه داد: با توجه به نظارت فرمانداری بر دستگاه‌ های اجرایی شهرستان، این جایگاه از اهمیت خاص و ویژه ‌ای برخوردار است.
سرپرست فرمانداری یزد، فرهنگ‌ سازی، پاسخگویی به افکار عمومی، رصد مسائل اجتماعی و فرهنگی و امیدآفرینی را از جمله وظایف روابط عمومی فرمانداری عنوان کرد و پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید را در این خصوص خواستار شد.
در این نشست که با حضور علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری و معاونان فرمانداری برگزار شد، از تلاش های زهرا فتحی مدیر پیشین روابط عمومی فرمانداری تجلیل شد.
وی به ‌عنوان مشاور فرماندار در امور بانوان منصوب شد.
همچنین سیدمهدی حسینی که پیش از این به عنوان مدیر روابط عمومی فرمانداری اشکذر فعالیت می کرد به عنوان مشاور فرماندار یزد در امور اطلاع ‌رسانی و روابط عمومی معرفی شد.
شهرستان یزد با بیش از 600 هزار نفر جمعیت، شامل 2 بخش مرکزی و زارچ با شهرهای یزد، شاهدیه و دهستان های فجر، فهرج، اله آباد و محمد آباد است.
7532/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.