حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی عصر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: 10 ستاد اصلی و همچنین در اکثر روستاها نسبت به تشکیل ستادهای فرعی برگزاری راهپیمایی 13 آبان با همکاری بخش‌های اجرایی، مردمی و تشکل‌ها اقدام شده است.
وی ادامه داد: راهپیمایی امسال به خاطر تحولات منطقه و جهان اسلام به‌خصوص دشمنی ‌های گسترده دنیای استکباری علیه انقلاب و نظام اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است و نه‌تنها دانش آموزان و دانشجویان بلکه همه مردم فعالانه در آن شرکت کنند.
این مسئول اظهار داشت: حضور گسترده آحاد مردم مؤمن و انقلابی در راهپیمایی 13 آبان، نقش محوری در نمایش عینی وحدت و اقتدار ملت قهرمان ایران دارد و موجب شکست توطئه‌های استکبار جهانی است.
به گفت فخرالدینی، این راهپیمایی در شهرستان یزد از سه مسیر، شامل میدان شهید بهشتی به چهارراه شهدا، چهارراه بعثت و خیابان قیام و مسجد روضه محمدیه(حظیره) به حسینیه امیر چخماق (چهارراه شهدا) برگزار می‌شود.
روز 13آبان به خاطر تبعید حضرت امام خمینی (ره)، تسخیر سفارت آمریکا در تهران و همچنین شهادت جمعی از دانش آموزان به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.
استان یزد یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.