به گزارش ایرنا ، سرهنگ علی فاتحی روز دوشنبه در مراسمی که در دبیرستان نمونه امام صادق (ع) برگزار شد ، افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نشانگر عمق نفرت و بیزاری ملت ایران از استکبار بود .
وی با گرامیداشت یاد و خاطره 50 تن از شهدای دانش‌آموز ابرکوه و شهید حسین فهمیده یادآور شد: آمریکا همچنان شیطان بزرگ است و این دشمنی با انقلاب اسلامی ایران گره‌خورده است.
فاتحی با تأکید بر اینکه همیشه تیغ دشمنی آمریکا علیه نظام ما به سنگ خورد، اظهار داشت: نباید غفلت کنیم آمریکا دشمن درجه‌یک ماست و برای نابودی نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه یادآور شد: ملت هوشیار ایران باگذشت 40 سال از عمر بابرکت انقلاب با حضور درصحنه‌های مختلف انقلاب ، نقشه‌های شوم آمریکا را یکی پس از دیگری نقش بر آب کردند .
فاتحی تصریح کرد: تحریم‌های اقتصادی و تهاجم نظامی و فرهنگی استکبار که در صدر آن‌ها آمریکا قرار دارد، ملت ما را بر عقیده و ایمان خود استوارتر کرده است.
وی یادآور شد: باید با تداوم راه شهید فهمیده‌ها ، راه خود را گم نکنیم و به وصایای آن‌ها گوش دهیم و با تبعیت از فرمان‌ها فرمانده معظم کل قوا توطئه‌های شوم آمریکا را نقش بر آب کنیم .
این مسئول ارشد نظامی ابرکوه با اشاره به رجزخوانی ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا برای اعمال تحریم جدید در 13 آبان علیه ایران ، تأکید کرد: خیلی از این 13 آبان‌ها آمده و می‌رود ، اما ملت شجاع در مقابل دشمنی آمریکا مستحکم‌تر می‌شوند.
فاتحی تأکید کرد: ملت ایران به همراه دانش‌آموزان با حضور باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان امسال بار دیگر قدرت پوشالی آمریکا را در هم خواهند شکست .
وی اضافه کرد: ملت ایران نیز با تاسی از آرمان‌های والای امام خمینی معمار کبیر انقلاب و منویات مقام معظم رهبری و شهدای گران‌قدر در مقابل زیاد خواهی های استکبار جهانی جانانه ایستاده است.
هفته بسیج دانش‌آموزی از هشتم تا 14 آبان ماه ادامه دارد .
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.