حسین فلاح عصر دوشنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد نقش رسانه ها را در انعکاس رویدادها و نمایاندن ظرفیتهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی موثر ارزیابی کرد و یادآور شد: میبد از نظر شاخص جمعیت پس از مرکز استان دومین شهر استان یزد محسوب می شود و علاوه بر ظرفیت های اقتصادی در زمینه آثار تاریخی، گردشگری و صنایع دستی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
وی ادامه داد: اقدامات موثر و مستمری برای ثبت جهانی زیلو و بافت تاریخی شهر میبد انجام شده که در هفته آینده ارزیابان سازمان یونسکو برای بررسی پرونده ثبت جهانی صنعت دستی زیلوبافی به این شهرستان سفر می کنند.
فلاح همچنین تصریح کرد: با توجه به ایجاد بسترهای مناسب مخابراتی در میبد، زمینه فعالیت رسانه ها به خصوص خبرگزاریها و پایگاه های خبری در این شهرستان فراهم شده است.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد نیز در این دیدار گفت: قرار گرفتن مرکز شهرستان میبد در مسیر جاده تزانزیت شمال به جنوب و غرب به شرق کشور از مزیتهایی است که با اطلاع رسانی مناسب می تواند زمینه ساز جذب گردشگر و رونق صنعت گردشگری را به دنبال داشته باشد.
کاظم شاملو افزود: با توجه به وجود ظرفیتهای متعدد اقتصادی و گردشگری در شهرستان میبد، تعامل میان مسئولان و رسانه ها برای بازنمایی و بازتاب هرچه بهتر ظرفیتهای شهرستان را دو چندان ساخته است.
مرکز شهرستان 100هزار نفری میبد در 50کیلومتری شمال غرب شهر یزد و در مسیر جاده شمال به جنوب و شرق کشور قرار دارد.
6014/ ام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.