به گزارش ایرنا فرماندار اردکان در این کارگاه آموزشی با بیان اینکه برقراری ارتباط موثر یکی از مهمترین مهارت های زندگی و اساس یک زندگی اجتماعی سالم و موفق است افزود: برای دستیابی به مهارت ارتباط اثربخش باید در دانش ، نگرش و برخی عملکرد های خود تغییراتی ایجاد کرد.
هادی مقیمی اظهار داشت: این دوره های آموزشی راهکارهایی به ما می آموزد که با دانستن آن ها می توانیم به برقراری ارتباطات تاثیرگذار در رابطه مان کمک کنیم.
وی با بیان اینکه اکثر شکست ها و ناکامی هایی که در زندگی روزمره با آن روبرو هستیم عدم آگاهی از شیوه های درست برقراری ارتباط با اطرافیان است یادآور شد: کسب مهارت های ارتباطی یکی از مهمترین و کارآمدترین آموزش ها در جهت پیشرفت است.
فرماندار اردکان درادامه ضمن تبریک هفته سلامت بانوان گفت: مطالبات زنان به حق و خواست آنها ، حقوق برابر با مردان براساس توانایی و شایستگی است.
مقیمی یادآور شد: حضور زنان سالم درزمینه های جسمی و روحی در به وجود آوردن جامعه ای سالم تاثیرگذار است که این امر با برگزاری دوره های آموزشی وفعالیت ورزشی بانوان و توجه به زیرساخت های مورد نیاز آنان امکان پذیر خواهد بود.
وی افزود: نقش اول زنان دراجتماع تربیت خانواده ها است و اگر ما زنانی در جامعه داشته باشیم که از سلامت روحی و جسمی سالم و تندرست برخوردار باشند ، این افراد بهتر می توانند در تربیت فرزندان و خانواده خود موثر باشند .
این کارگاه آموزشی با حضور محمدرضا انتظاری مدرس و کارشناس شبکه بهداشت و درمان اردکان برگزار شد .
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.