به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمد رستگاری روز شنبه در جمع مدیران شهرستان اظهار کرد: منشور حقوق شهروندی که به تصویب دولت رسیده ، وظایف مسئولان در قبال مردم و رسیدگی به مطالبات آنها را مشخص کرده است.
وی ادامه داد: از هچ مسئولی در دولت تدبیر و امید پذیرفته نیست که نسبت به حقوق شهروندی بی تفاوت باشد و کاری برای اجرای آن در حوزه اداری خود انجام ندهد.
این مسئول تصریح کرد: مردم باید بتوانند در چارچوب مقررات نسبت به طرح خواسته و مطالبات خود از مسئولان اقدام کنند و در مقابل این مدیران هستند که باید جوابگوی عملکرد خود باشند.
رستگاری تصریح کرد: انقلاب اسلامی با مشارکت مردم به پیروزی رسیده است و در 40 سال گذشته مردم همه جا در کنار نظام و انقلاب اسلامی بوده اند و قطعا تداوم آن با همکاری و همراهی آنها انجام می گیرد .
فرماندار مهریز بیان داشت: اگر کاری در کشور صورت می گیرد بخاطر همراهی مردم است و باید همین رویه و هدف بیش از گذشته ادامه یابد تا بتوانیم توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.
سید محمد رستگاری گفت: مردم و دولت با هم می توانند اهداف کشور را پیگیری کنند و بدون شک از برنامه های مورد تاکید که باید همواره حفظ شود همدلی و ولایتمداری است.
در این جلسه تعدادی از مدیران بر ضرورت برپایی میز خدمت در دستگاه های اجرایی تاکید کردند و تحقق حقوق شهروندی را برای اجرا شدن اهداف نظام و دولت به عنوان یک کار مهم مورد تاکید قرار دادند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.