به گزارش ایرنا، رقابت ها به صورت دوره ای و رفت و برگشت با حضور تیم های شهرداری چابهار، جهان نژادیان آبادان، مقاومت گلساپوش یزد، ایفاسرام و پیام کویر اردکان، شهرداری بندرگز گلستان، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری سمنان، شهرداری بندرعباس، شاهین خزر رودسر گیلان، شهریار ساری و شهدای چلیچه شهرکرد برگزار شد.
تیم مقاومت گلساپوش یزد در این مسابقات با 19 برد، سه باخت ، 114 گل زده، 67 گل خورده و تفاضل 47+ به رغم شایستگی و تنها با سه امتیاز کمتر نسبت به تیم بوشهر در جایگا دوم قرار گرفت.
همچنین تیم ایفاسرام اردکان در این مسابقات با 16 برد، 6 باخت، 83 گل زده ، 62 گل خورده و تفاضل 21+ موفق شد با وجود تیم های قوی که در گروه حضور داشتند در مکان سوم قرار گیرد.
دیگر نماینده فوتبال ساحلی یزد در این رقابت ها تیم پیام کویر اردکان بود که تنها با یک برد، 20 باخت، 63 گل زده ، 129 گل خورده و با چهار امتیاز به عنوان ضعیف ترین تیم در رده دوازدهم و قعر جدول رده بندی تیم ها قرار گیرد.
در مسابقات لیگ امسال 2 تیم رده های 11 و 12 به ترتیب شامل منطقه آزاد چابهار با 15 امتیاز و پیام کویر اردکان با چهار امتیاز به لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور در فصل آینده سقوط کنند.
تیم پارس جنوبی بوشهر با 19 برد، سه باخت، 112 گل زده، 45 گل خورده و تفاضل 67+ و کسب 56 امتیاز و تنها با سه امتیاز بیشتر نسبت به مقاومت گلساپوش یزد در مکان اول قرار گرفت.
این تیم با مربیگری مسلم مسیگر و هفت بازیکن ملی پوش، ششمین عنوان قهرمانی خود را در رقابت های فوتبال ساحلی امسال کسب کرد.
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: در سال 1396 ، 30 بازیکن یزدی در رده های مختلف سنی به اردوی آمادگی تیم های ملی فوتبال و فوتبال ساحلی دعوت شدند.
عبدالرضا دستا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد چهار بازیکن فوتبال ساحلی به همراه تیم ملی در رقابت های جهانی و آسیایی شرکت کردند.
وی خاطر نشان کرد: تقویت و حمایت از رشته فوتبال ساحلی بخاطر ظرفیت های خوبی که در استان وجود دارد جزو برنامه های مهم این هیات است که پیگیری می شود.
این مسئول تصریح کرد: برای اولین بار، مسابقات لیگ فوتبال ساحلی بزرگسالان استان برگزار شد و تیم دهیاری روستای ملاباشی با کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در لیگ دسته سه کشور را کسب کرد.
دستا همچنین به برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی استان در رده های سنی پایه و میزبانی سالانه رقابت های قهرمانی کشور و انجام برخی اردوها در یزد خبر داد .
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد و 25 تیم فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ کشور و 75 تیم در لیگ استانی حضور دارند.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.