به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالکریم بهجت‌پور عصر روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: از این تعداد، 411 مدرسه علمیه در مقطع لیسانس، 55 مدرسه در مقطع ارشد و بقیه نیز در مقطع دکترا فعالیت دارند.
وی ادامه داد: حضور طلاب خواهر تحصیل کرده برای انجام فعالیت های مذهبی و فرهنگی به خصوص امور مشاوره در سطح مساجد نقش مهمی در کاهش ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی دارد.
این مسئول با اشاره به اینکه در کشور 63 هزار مسجد وجود دارد یادآور شد: برنامه ریزی برای حضور طلاب خواهر در مساجد و انجام وظایف دینی برای حفظ دیانت و فعالیت های مورد نیاز جزو برنامه های این مدیریت است.
بهجت پور گفت: حضور طلاب در مساجد و مکان های مورد نیاز نقش مهمی در خدمت به اهداف نظام و انقلاب اسلامی و پیشگیری از آسیب های فرهنگی و اجتماعی داشته است.
همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: طلاب علوم دینی باید همواره با آمادگی کامل پاسخگوی سوالات و شبهاتی باشند که دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایجاد می کنند.
آیت الله محمدرضا ناصری افزود: دشمنان از طریق فضای مجازی و تهدید نرم به شدت به دنبال تضعیف ارزش ها و اهداف دینی و انقلابی در جامعه و بین نسل جوان هستند.
وی تصریح کرد: تربیت دینی نسل جوان باید محور هدف های اصلی طلاب و حوزه های علمیه قرار گیرد و با همکاری سایر بخش ها به نظام و انقلاب اسلامی خدمت کنند.
استان یزد 22 حوزه علمیه خواهران با سه هزار طلبه دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.