به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدابوالفضل موسوی بیوکی روز پنجشنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در همایش ورزش برای همه که در استادیوم شهید نصیری یزد برگزار شد افزود: استعدادهای ورزشی خوبی در بین جوانان استان وجود دارد که با هماهنگی و همکاری می توان در سطح کشور و رقابت های جهانی موفق بود.
وی ادامه داد: فراهم کردن امکانات و زیر ساخت های لازم برای توسعه ورزش استان در رشته های مختلف بسیار ضروری است و برای توفیق در عرصه های مختلف به همت و همکاری تمام بخش های و خانواده نیاز است.
همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: توجه به ورزش و به خصوص ورزش همگانی برای جلب مشارکت همگان و تامین سلامتی و نشاط اجتماعی جزو برنامه های دولت است.
محمد علی طالبی افزود: حمایت از ورزش همگانی و انجام برنامه های فرهنگی در طول سال با همکاری دستگاه های اجرایی و حمایت مردم و خانواده ها در تحقق اهداف و تامین سلامتی موثر است.
وی تصریح کرد: در سال های اخیر در ورزش همگانی یزد فعالیت های خوبی در استان انجام گرفته و قطعا باید برای نشاط اجتماعی اقدام های بیشتر و بهتری انجام شود.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: این استان برای دومین سال متوالی رتبه اول فعالیت در ورزش های همگانی کشور را کسب کرده است و این نشان دهنده ظرفیت های استان است.
مسعود شریعتی افزود: خانواده ها در کنار مسئولان، نقش اصلی را در توسعه ورزش همگانی بر عهده دارند و باید همه دولت را در انجام برنامه های گسترده خود یاری دهند.
در این برنامه که با حضور سه هزار ورزشکار و جمعی از مسئولان اجرایی و ورزشی استان برگزار شد، برنامه های متنوع با حضور ورزشکاران انجام گرفت.
در پایان قرعه کشی انجام و به تعدادی از شرکت کنندگان هدایای مادی و معنوی اهدا شد.
هفته تربیت بدنی از 26 مهرماه آغاز و 200 برنامه فرهنگی و ورزشی در استان پیش بینی شده است.
استان یزد 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.