سرهنگ محمد کمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سارقان، موتورسیکلت های سرقتی را از بافق به استانهای جنوبی کشور منتقل و زیر قیمت می فروختند.
فرمانده انتظامی بافق گفت: به دنبال افزایش سرقت موتورسیکلت در سطح این شهرستان از چندین ماه گذشته تاکنون، ماموران تیم بررسی صحنه پلیس آگاهی شهرستان با مراجعه به محل وقوع سرقت ها، با اقدامات فنی و پلیسی و دوربین های مداربسته، اولین سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات بیشتر متوجه شدند که سارق با همدستی دو نفر دیگر اقدام به سرقت می کرد.
این مسوول انتظامی بیان کرد: ماموران با تعقیب و مراقبت شبانه روزی، وی و همدستانش را ظرف کمتر از سه ساعت پس از حضورشان در بافق دستگیر کردند.
کمالی با اشاره به اینکه، تحقیقات در رابطه با سایر سرقت های موتورسیکلت از متهمان ادامه دارد، از شهروندان خواست چنانچه بالباخته هستند شکایت خود را با ذکر مشخصات موتورسیکلت سرقتی مطرح کنند.
رئیس پلیس بافق هشدار داد: شهروندان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مانند قفل و زنجیر مجهز کرده و از رهاسازی آن در معابر خودداری کنند.
از ابتدای سال تاکنون 15 مورد سرقت در زمینه های مختلف در سطح شهرستان بافق انجام شده که در تمام آنها سارقان به دام افتاده اند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.
7543/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.