به گزارش ایرنا، مهناز ایمانی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهاباد پس از مطلع شدن از تصرف غیر قانونی این اراضی از سوی متخلفان برای باز پس گیری آن وارد عمل شدند.
وی تصریح کرد: منابع طبیعی با هدف تثبیت حاکمیت دولت بر اراضی ملی، با کوچک‌ترین ساخت و ساز در محدوده اراضی ملی برخورد قانونی می کند.
ایمانی همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در عرصه‌های طبیعی، مراتب را به فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی گزارش دهند.
رئیس اداره منابع طبیعی و ابخیزداری بهاباد به افرادی که قصد خرید زمین در اطراف و خارج از محدوده شهر دارند توصیه کرد: با مراجعه به بنیاد مسکن و منابع طبیعی، از ملی نبودن اراضی اطمینان حاصل نمایند تا در آینده با مشکل مواجه نشوند.
وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، عرصه های ملی و طبیعی متعلق به همه مردم و نسل های آینده و جزو انفال است بنابراین همه دست اندرکاران نظام و مردم وظیفه دارند برای حفظ منابع ملی تلاش کنند و با پدیده زمین خواری و تصرف این منابع برخورد و مقابله کنند.
ایمانی با اشاره به اینکه اراضی رفع تصرف شده در2 نقطه بهاباد انجام شد افزود: صدور حکم خلع ید از چند مورد دیگر از اراضی شهرستان در دستور کار است و در آینده ای نزدیک انجام خواهد شد .
مرکز شهرستان 20 هزار نفری بهاباد در فاصله 200 کیلومتری شرق شهر یزد قرار دارد.
9877/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.