به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز دوشنبه در جمع اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر یزد افزود: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به جنگ روانی و اقتصادی متوسل شده اند و راه برون رفت از توطئه ها، همدلی همه اقشار جامعه است.
وی ادامه داد: مسئولان باید در کنار رسیدگی به مسائل اقتصادی و معیشتی، همیشه به مسائل فرهنگی مردم و جوانان توجه داشته باشند و از موارد اخلاقی و ارزشی غافل نباشند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: مسائل دینی و فرهنگی از اهمیت زیادی برخوردار است و برای موفقیت در این عرصه باید خانواده ها در کنار مسئولان به وظایف خود عمل کنند.
ناصری یزدی به مشکل چشم و هم چشمی در گران شدن برخی اجناس و قیمت ها اشاره کرد و از تولید کنندگان داخلی برای تولید کالاهای کیفی مورد نیاز مردم تاکید نمود.
همچنین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ارتقای امنیت اجتماعی به همکاری تمام دستگاه های اجرایی و همراهی مردم نیاز دارد و باید برنامه های فرهنگی انجام شود.
سرتیپ دوم محمدرضا میرحیدری افزود: فعالیت های خوبی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در استان انجام شده و باید همچنان با همراهی نهادهای فرهنگی اقدام به عمل آید.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.