به گزارش ایرنا، محمدعلی طالبی به اهمیت کار فرهنگیان در مدارس و تربیت دانش آموزان اشاره کرد و افزود: بازنشستگان نقش مهمی در تربیت و ارتقای علمی و پرورشی نسل جوان بر عهده داشته و دارند.
وی ادامه داد: تکریم فرهنگیان و پیشکسوتان تعلیم و تربیت، تجلیل از دانایی و علم آموزی است که به برکت انقلاب اسلامی توسط آموزش و پرورش با همکاری بخش های مختلف انجام می شود.
این مسئول در ادامه به رشادت های ملت ایران در دوران 40 ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شدد: نسل ظلم ستیز و انقلابی کشور مدیون فعالیت خالصانه معلمان و بازنسشتگان است.
طالبی همچنین به حضور فرهنگیان در جبهه ها در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: معلمان بازنشسته سه دهه قبل به خاطر تربیت این نسل هوشیار و فعال در پیروزی نظام و اهداف متعالی آن موثر بوده اند.
همچنین مدیرکل آموزش و پرورش یزد گفت: موفقیت دانش آموزان استان در عرصه های علمی و پرورشی طی سال های گذشته، مرهون تلاش معلمان دلسوز و پیشکسوتان تعلیم و تربیت است.
عباسعلی دانافر افزود: تکریم معلمان بازنشسته و کسانی که در بخش های مختلف به تربیت نسل جوان می پردازند امری مهم و مورد تاکید دولت و نظام اسلامی است.
در این مراسم چند برنامه فرهنگی و هنری اجرای و از بازنشستگان تجلیل شد.
در حال حاضر 14هزار و 700 معلم بازنشسته در استان زندگی می کنند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 250 هزار دانش آموز دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.