به گزارش روز چهارشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محسن صادقیان تاکید کرد: اداره کل یادشده مطابق با ضوابط و دستورالعمل ها نسبت به کنترل دقیق مالکیت کامیون به نام شرکت های حمل و نقل عمل کند.
وی افزود: رویدادهای چند روز گذشته ثابت کرد، شرکت های حمل و نقل به دلیل در اختیار نداشتن کامیون ملکی عملا اختیاری ندارند و نمی توانند در مواقع نیاز عملکرد مناسب داشته باشند.
معاون استاندار یزد ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مطابق با ضوابط نسبت به کنترل دقیق مالکیت کامیون به نام شرکت حمل و نقل با بغل نویسی مناسب اقدام و با شرکت های کاغذی برخورد کند.
صادقیان تاکید کرد: یکی از مشکلات حمل و نقل یزد، بار دوره ای نوشتن توسط شرکت های حمل و نقل خصوصا در بافق و اردکان است که علت اصلی عدم بارگیری بار همین عامل بود که باید هرچه سریعتر این موضوع ساماندهی شود.
وی اظهار داشت: عمل به ضوابط و دستورالعمل های قانونی؛ برنامه ریزی موثر برای مدیریت مشکلات و پاسخ مناسب به نیازها در مواقع مختلف را ممکن می سازد و نمی توان بر مبنای اطلاعات سطحی و به دور از واقعیت به شکلی موثر عمل کرد.
سالانه 22 تا 24 میلیون تن بار توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای از مبدا یزد جابجا می شود و این استان از نظر حمل کالا در میان 31 در رتبه هفتم قرار دارد.
استان یزد 681 کیلومتر بزرگراه، 657 کیلومتر راه اصلی، 980 کیلومتر راه فرعی و 2هزار و 250 کیلومتر راه روستایی دارد که 1267 کیلومتر آن جزو راه‌های شریانی و ملی است.
هرماه به ‌طور متوسط 5.5 الی 6.5 میلیون دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد تردد می‌کند.
1968/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.