به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل کمیته امداد یزد، سید رضا لاله زاری اضافه کرد: در این ارتباط اولویت تأمین مسکن برای مناطق روستایی، محروم، و شهرستان‌های زیر 100 هزار نفر جمعیت است.
وی ایجاد مشوق‌ برای مهاجرت معکوس، ارائه خدمات بر اساس اولویت برخورداری از خدمات مسکن، توسعه اقدام جهادی، رعایت الگوی مسکن مناسب خانوار و متناسب با اقلیم، مشارکت خیران، مؤسسات دولتی، غیردولتی و فعالان عرصه صنعت ساختمان را از دیگر سیاست‌ها ذکر کرد.
وی تاکید کرد: طبق برنامه مصوب سال 97 تا پایان سال جاری هزار و 68 مورد خدمات عمرانی از جمله خرید مسکن، تعمیر کلی و جزیی، ساخت فضای جانبی، حمام، آشپزخانه، حصارکشی، سرویس بهداشتی، تکمیل واحدهای نیمه‌ تمام روستایی و شهری برای مددجویان انجام می‌شود.
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد یزد
افزود: چهار میلیارد و 300 میلیون ریال از هزینه اجرایی در بخش مسکن مددجویی از محل دولتی و 9 میلیارد و 950 میلیون ریال صدقه ، 2 میلیارد و 40 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی و 240 میلیون ریال از محل زکات بود.
لاله زاری زیربنای ساخت مسکن مناطق شهری و روستایی را 50 تا 70 مترمربع ذکر کرد و یادآور شد: پارسال هزار و 257 مورد خدمات عمرانی با بیش از 80 میلیارد ریال برای ساخت، خرید، تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان هزینه شد.
2088/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.