به گزارش ایرنا ، در این یادواره امام‌جمعه ابرکوه بابیان اینکه شهدا جان خود را که بالاترین انفاق است درراه خدا تقدیم کردند، گفت: این عزیزان در تداوم راه سیدالشهدا (ع) به بالاترین مقام عبودیت رسیدند.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی اظهار داشت: قیام امام حسین (ع) وزندگی شهدا باید الگویی برای جامعه باشد ، و این عزیزان راه شهدای دشت کربلا را پیمودند و شرافت زمین کربلا به خاطر آن اجساد مطهری است که درراه خدا کشته شدند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابیان اینکه کسانی که درراه خدا شهید می‌شوند بالاترین مقام را نزد خداوند به دست آورده‌اند، افزود: رزمندگان اسلام و شهدا مجاهدان فی سبیل الله هستند .
وی تأکید کرد: عاشورای فرقانی بین حق و باطل و آیینه عبرت برای افراد بی‌بصیرت شد ، زیرا دفاع مقدس برگرفته از عاشوراست و صف دنیازدگان را از دنیا گریزان جدا کرد و شهدا چهره ناحق شناسان ، را برملا کردند.
حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که ترویج فرهنگ شهادت کمتر از شهادت نیست اضافه کرد: باید همه پاسدار وصایای شهدا و آرمان‌های امام خمینی (ره) باشیم و نگذاریم این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.
امام‌جمعه ابرکوه با تأکید بااینکه ، شرایط کنونی بسیار حساس و پرخطر است، افزود: دولت و ملت ما در مرحله آزمونی بزرگ قرار دارند.
در یادواره شهدای حصر آبادان در ابرکوه یکی از مداحان اهل‌بیت (ع) به مناسبت ایام سوگواری سید سالار شهیدان امام حسین (ع) و 72 تن از یاران باوفایشان و همچنین شهدای والامقام به مدیحه‌سرایی پرداخت .
ابرکوه 275 شهید، بیش از 570 جانباز و 33 آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.