مهدی جمالی نژاد شهردار یزد استعفانامه خود را هفته گذشته به هیات رئیسه شورای اسلامی شهر یزد ارائه کرد.
به گزارش ایرنا 'غلامعلی سفید' شنبه شب در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد افزود: از آقای جمالی نژاد می خواهیم که در صورت امکان در یزد بماند اما در صورت اصرار وی، نسبت به تعیین سرپرست شهرداری از سوی اعضای شورا اقدام خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: علی رغم میل باطنی با استعفای وی موافقت خواهد شد زیرا علاقه نداریم که مانع ارتقای کسی شویم، شهردار فعلی یزد، برای یکی از معاونت های وزارت کشور مطرح است و احتمالا تا اواخر این هفته حکم وی ابلاغ شود.
سفید خاطر نشان کرد: جمالی نژاد بسیار انسان با اخلاق ، متین ، پاک دست و دارای سعه صدر است و هیچ موقع در مورد حقوق صحبت نکرد درحالیکه که مزایایی که دریافت می کرد بسیار ناچیز بود که این نشان از با اخلاق بودن نامبرده است.
رییس شورای اسلامی شهر یزد اضافه کرد: وی برای خدمت به یزد و مردم این شهر، نه برای کسب عنوان و مقام آمده بود بنابر این امیدواریم که در هر پست و مقامی منشاء خیر و برکت باشد.
یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد هم در این نشست خطاب به آقای جمالی نژاد گفت: تقاضا می کنیم که یزد را در اولویت قرار دهید زیرا مردم یزد خدمات بی ادعا و خالصانه شما را احساس می کنند.
محسن ابوترابی افزود: شهردار یزد از شهرداران موفق کشور است و در این مدت موجب ارتقای جایگاه شهرداری یزد شده است.
در این جلسه استعفای شهردار یزد دکتر جمالی نژاد توسط رییس شورای اسلامی شهر یزد قرائت شد.
مهدی جمالی نژاد چهارم شهریور ماه 1396 با رای 11 عضو شورای شهر یزد، سکان شهرداری را به دست گرفت.
وی متولد 1348 و پیش ‌از این شهردار اصفهان بود که 31 خرداد 1394 با 19 رای موافق و 2 رای ممتنع اعضای شورا به این سمت منصوب ‌شده بود.
جمالی نژاد دانش‌آموخته دکترای برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه اصفهان و از مدیران جوان استان است که تاکنون سمت‌های مختلفی در استانداری و شهرداری اصفهان بر عهده داشته است.
شورای شهر یزد 11 عضو دارد.
2088/7537/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.