به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، علی نمازی در جلسه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان گزارشی از آمار عملکردی درآمد استان شامل درآمدهای عمومی، مالیاتی، مالکیت دولت، خدمات و فروش کالا، جرائم و خسارات و درآمدهای متفرقه ارائه کرد.
وی ، میزان درآمد مالیات های مستقیم استان شامل اشخاص غیردولتی، حقوق بخش عمومی، حقوق بخش خصوصی، مشاغل، مستغلات، ارث، نقل و انتقال سرقفلی، سهام و املاک، حق تمبر، سفته و اوراق بهادار را 287 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در قیاس با میزان مصوب 14درصد کاهش نشان می دهد.
دبیر ستاد درآمد استان یزد با بیان اینکه مالیات حقوق بخش عمومی و مالیات مشاغل در همین مدت 31 میلیارد تومان گزارش شده است ، میزان مالیات‌های غیرمستقیم اعم از مالیات بر ارزش افزوده، عوارض خروج از کشور، شماره گذاری و نقل و انتقال اتومبیل را 215 میلیارد تومان اعلام کرد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه این میزان در قیاس با میزان مصوب 22 درصد کاهش یافته است ، ادامه داد: همچنین در این مدت میزان درآمدهای ناشی از جرائم رانندگی درون و برون شهری 3.6 میلیارد تومان بوده است.
به گفته نمازی، درآمد وصولی استان شامل 96 درصد درآمدهای مالیاتی، یک درصد جرائم و خسارات و سه درصد خدمات و فروش کالا بوده است.
درآمد استان یزد در سال گذشته بالغ بر یکهزار و 329 میلیارد تومان بوده که نسبت به میزان مصوب، سه درصد کاهش داشت.
1968/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.