حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دفاع مقدس با وجودی که کشورهای زیادی پشت بعثیان بودند ولی با اتکا به جوانان و ظرفیت های کشور، نقشه شوم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی منجر به شکست شد.
وی ادامه داد: دفاع مقدس را باید گنجینه ارزشمندی بدانیم که مرور مستمر آن نه تنها موجب تکرار و کسالت نخواهد بود بلکه منشا هدایت و راهنمایی انقلابیون و توده های ملت خواهد می شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار داشت: دوران دفاع مقدس حاوی درس ها و عبرت های زیادی است که مرور آنها در دهه چهارم انقلاب می تواند راهگشای این نسل و تمام نسل ها در آینده باشد.
محی الدینی گفت: ملت و رزمندگان پرتوان باید بدانند که دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی در هر شرایطی به تلاش خود ادامه می دهند و این آگاهی است که توطئه آنها را خنثی می کند.
وی گفت: دفاع مقدس نشان داد که در سخت ترین شرایط با بیشترین کمبودهای مادی اگر ایمان به خدا، شجاعت، اراده های بلند و مقاومت و ایستادگی باشد می توان در برابر دشمن ایستاد.
امام جمعه مهریز تصریح کرد: اعتماد به جوانان و کارهای بزرگ را به آنها سپردن و داشتن هوشیاری و آمادگی دائمی درس بزرگ دفاع مقدس است که سینه به سینه باید به مردم و جوانان منتقل شود.
محی الدینی گفت: دشمنان با تهدید، تحریم و فشار بر مردم به دنبال ناامید کردن جامعه از اهداف انقلاب اسلامی هستند ولی بینش مردم و آگاهی آنها سدی در برابر استکبار است.
به مناسبت هفته دفاع مقدس(31 شهریور الی ششم مهر) 50 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در مهریز اجرا می شود.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.