به گزارش سه شنبه شب اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمود زمانی قمی با اشاره به اینکه نهضت انقلابی ما به تاسی از نهضت عاشورا احیا کننده فضیلت و ارزش های اسلامی است افزود: محرم یادآور بزرگ ترین حماسه ظلم ستیزی و ایستادگی بر ستون ایمان و کربلا سرزمین ندای هل من ناصر ینصرنی به رهپویان طریق آزادگی در طول تاریخ است.
وی ادامه داد: عاشورا در این رسالت ماندگار وحی نورانی پیامبران را دیگر بار در گوش های سنگین فرود آورد و بر فراز قله های رسالت احیای امر به معروف و نهی از منکر جای گرفت.
استاندار یزد با آرزوی قبول عزاداری مردم ، فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایشان را محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و هموطنان تسلیت گفت، و اظهار امیدواری کرد با عنایت آن امام همام، ادامه دهنده واقعی بینش نهضت حسینی باشیم.
زمانی قمی، با تحسین محتوای غنی برنامه های عزاداری این ایام که مورد توجه نگاه های ملی و بین اللملی قرار گرفت، از حضور فعالان عرصه های فرهنگی، هنری و دینی در نشر معرفت حسینی تشکر کرد، و حضور تک تک مردم و گردشگران مذهبی را برای خلق رویداد عظیم در گرامیداشت واقعه کربلا ارج نهاد.
مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی مردم یزد همراه با مسلمانان و شیعیان با ویژه برنامه های خاص در تمام شهرستان های استان برگزار می شود.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.