به گزارش ایرنا ، در این رقابت ها تکواندوکاران شهرستان های تفت، میبد، اردکان، یزد و اشکذر به مدت سه روز در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در 10 وزن با هم به رقابت پرداختند.
این رقابت ها که به صورت انفرادی زیرنظر هیات تکواندو استان یزد و با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات تفت برگزار شد در مجموع 150 نفر حائز رتبه های اول تا سوم وزن ها و رده های مختلف سنی شدند.
به نفرهای برتر کاپ، مدال و تندیس مسابقات اهدا شد.
رئیس هیات تکواندو استان یزد گفت: در این مسابقات که به صورت آزاد و انفرادی برگزار شد فقط نفرهای برتر انتخاب شدند و موضوع تیمی مطرح نبود.
علی میرزاییان در حاشیه مسابقات در گفت و گو با ایرنا، هدف از برگزاری مسابقات در رده سنی شکوفه ها، خردسالان و نونهالان را جذب افراد مستعد کلاس های تابستانی ورزش تکواندو در استان ذکر کرد.
وی اظهار داشت: برگزاری مسابقه در رده سنی بزرگسالان در راستای شناسایی نفرات برتر برای اعزام به رقابت های تکواندو قهرمانی کشور بود که در یکی از استان ها برگزار می شود.
به گفته وی، زمان و مکان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بعدا توسط فدراسیون اعلام می شود.
سومین دوره مسابقات تکواندو آزاد قهرمانی استان ویژه مردان که چهار روز قبل با حضور 302 ورزشکار از تفت، اردکان، ابرکوه ، اشکذر و میبد آغاز شده بود جمعه شب در سالن قدس تفت با معرفی برترین ها پایان یافت.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری تفت در 20 کیلومتری جنوب غرب شهر یزد قرار دارد.
هم اکنون 870 تکواندوکار زن و 2 هزار و 100 تکواندوکار مرد در استان به شکل حرفه‌ای مشغول فعالیت هستند و 15 باشگاه در یزد، تفت،‌ بافق، مهریز،‌ ابرکوه، میبد و اشکذر فعالیت دارند.
استان یزد 47 هیات ورزشی و 50 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.