به گزارش ایرنا، محمود زمانی قمی روز دوشنبه در نشست ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان افزود: بزرگداشت دفاع مقدس نه فقط توشه آخرت، بلکه وسیله ای برای مدیریت درست جامعه است.
وی با بیان اینکه مردم، صاحبان اصلی انقلاب و دفاع مقدس هستند، تصریح کرد: امنیت کنونی کشور با دلایل متقن، پشتوانه دفاع مقدس و تلاش همه مردم تامین شده است.
وی ادامه داد: مدیران باید بیش از پیش به دیدار جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان بروند، چرا که این عزیزان، مسئولان را متوجه وظایف خود می کنند.
استاندار یزد اظهار داشت: دفاع مقدس الگویی جز نهضت کربلا نداشت و بر این اساس یک وجب از خاک جمهوری اسلامی به بیگانگان واگذار نشد.
زمانی قمی با تاکید بر لزوم بهره گیری از فعالیت های هنری در جاودانه کردن آثار دفاع مقدس افزود: بر این اساس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از توان اهل قلم و هنرمندان به بهترین نحو استفاده کند.
در این نشست مدیران و نمایندگان دستگاه های مرتبط به ارائه گزارش فعالیت دستگاه متبوع خود در خصوص بزرگداشت هفته دفاع مقدس پرداختند.
نیروهای عراقی 31 شهریور 1359 بر اساس توطئه اسکتبار جهانی و صهیونیست ها برای نابودی نظام نوپای جمهوری اسلامی به ایران حمله کردند و این جنگ که به نبرد حق علیه باطل نامگذاری شد، دستاوردی برای دشمنان نداشت.
به منظور بزرگداشت رزمندگان اسلام در جبهه های نور علیه باطل همه ساله مراسمی با عنوان هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه در کشور آغاز و تا ششم مهر ادامه دارد.
7532 /2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.