به گزارش عصر روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد پورشمس افزود: برای رعایت حال عزاداران حسینی طرح‌ های ترافیکی برای مناطق شلوغ شهر در نظر گرفته شد که ماموران برای روان‌ سازی ترافیک در محل های مورد نظر حضور دارند.
وی ادامه داد: انتظار است، مسئولان هیات ها نحوه و محل احداث ایستگاه‌ های صلواتی و تکیه‌ها را به‌گونه‌ای ایجاد کنند تا باعث مزاحمت ترافیکی برای شهروندان نشوند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی یزد تصریح کرد: پلیس خود را ملزم می‌ داند که به هر شکل ممکن بستر مناسبی را برای برگزاری عزاداری مردم ایجاد کند.
شمس از آمادگی 100 درصد ماموران تا پایان دهه اول محرم خبر داد و اظهار داشت: برای روزهای تاسوعا و عاشورا برای حدفاصل میدان شهید بهشتی تا میدان آزادی و تقاطع مهدی محدودیت‌ هایی در نظر گرفته شد.
پورشمس تصریح کرد: همچنین در روز تاسوعا و عاشورای حسینی برای خیابان قیام، بلوار امامزاده جعفر و خیابان سلمان محدودیت‌های ترافیکی به ‌صورت مقطعی در نظر گرفته شد .
وی با تاکید بر اینکه ایمنی تردد عابران برای پلیس امر بسیار مهمی است، خاطر نشان کرد: تلاش این است که در عین اجرای خوب و با شکوه مراسم عزاداری‌، نظم مناسب در معابر و خیابان‌ها برقرار شود.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 60 درصد در شهرستان یزد زندگی می کنند.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.