به گزارش ایرنا ، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه که در مسجد ملااسماعیل برگزار شد، افزود: تهدید و تحریم دشمنان علیه انقلاب ادامه دارد و راه شکست آنها در گرو هوشیاری، وحدت و اطاعت از مقام معظم رهبری است.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید قدردان مردم و دلبستگی آنها به انقلاب و نظام اسلامی باشند و با همه وجود و همراه با برنامه ریزی مدون برای رفع مشکلات فرهنگی و اقتصادی وظایف خود را انجام دهند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد تصریح کرد: اسکتبار در 40 سال گذشته برای تسلیم ملت از هیچ کوششی دریغ نکرد و نخواهد کرد، ولی بیداری و بصیرت همگانی سد راه تحقق اهداف آنها شده است.
ناصری یزدی یادآور شد: در زمان کنونی که دشمنان بر فشارهای خود افزودند، باید وحدت و همکاری ها افزوده شود و برای تعالی نظام و خدمت به مردم تلاش بیشتری کرد.
امام جمعه یزد به اهمیت عزاداری صحیح و دوری از خرافات در مجالس امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: باید اشعار و مطالبی که خوانده می شود، موجب ترویج اهداف قیام حسینی شود.
ناصری یزدی همچنین به برخی احتکارها و گرانفروشی ها در جامعه اشاره کرد و از همه مردم و مسئولان خواست تا مصالح نظام و کشور را در نظر گیرند و خدمت به مردم و آسایش آنها را مدنظر قرار دهند.
همزمان با سراسر کشور امروز نماز عبادی سیاسی جمعه در 28 شهر و روستای استان یزد اقامه شد.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان سال 1395، یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها ،آبادی ها و مناطق عشایری زندگی می کنند.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.