سعید خدارحمی روز جمعه در حاشیه برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک ایران در یزد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مربیان آموزش دیده، نقش اصلی را در توسعه علمی فوتسال بر عهده دارند.
وی با اشاره به اینکه برگزاری دوره های آموزشی از اهداف مهم فدراسیون است، بر برنامه ریزی هیات های فوتبال و پیگیری برای برگزاری کلاس های مورد نیاز در استان ها تاکید کرد.
به گفته مدرس فدراسیون فوتبال ، اگر مربیان فوتسال به دانش روز مجهز باشند می توانند با تربیت بازیکنان حرفه ای در پیشرفت این رشته و تقویت تیم ها و باشگاه ها برای حضور در رقابت های استانی و کشوری موثر باشند.
خدارحمی به توانایی مربیان فوتسال کشور اشاره کرد و وجود زیرساخت های مناسب در استان ها را برای توسعه فوتسال یک فرصت دانست و بهره گیری از آنها را خواستار شد.
دوره مربیگری فوتسال سطح یک مردان ایران روز پنجشنبه 22 شهریور ماه 1397 با شرکت 17 نفر از اعضای باشگاه های شهرستان های یزد در ورزشگاه شهید نصیری مرکز این استان آغاز شد و به مدت پنج روز و پس از 40 ساعت تدریس نظری و عملی پایان می یابد.
این دوره زیر نظر فدراسیون فوتبال و با همکاری کمیته آموزش هیات فوتبال یزد برگزار می شود.
شرکت کنندگان زیرنظر مدرسان اعزامی با جدیدترین اصول و قوانین مربیگری، مسائل فنی و تکنیکی رشته فوتسال و مسائل فرهنگی و تیمداری آشنا خواهند شد.
کلاس‌های این دوره در سالن آموزش ورزشگاه شهید نصیری و سالن چند منظوره ورزشی شهید حاج مهدی شاهدیه یزد پیگیری می شود.
استان یزد 60 تیم فوتسال در رده های مختلف سنی در لیگ استانی دارد و افزون بر 70 مربی فوتسال در این منطقه فعالیت دارند.
7536 /2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.