به گزارش ایرنا ، آیت‌الله محمد‌رضا ناصری یزدی روز پنجشنبه در دیدار جمعی از مبلغان تحت پوشش اداره کل اوقاف و امور خیریه استان افزود: محرم و صفر فرصتی مناسب برای تبیین اهداف خامس آل عبا و شهیدان مظلوم دشت نینواست.
وی ادامه داد: طلاب باید برای تحقق فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه با همکاری مردم وظایف دینی و انقلابی خود را انجام دهند که این کار نقشی مهمی در کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی دارد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه روحانیون هنگام سخنرانی در منبر به وقت و زمان مردم نیز توجه داشته باشند، اظهار داشت: فعالیت های طلاب و عموم مبلغان دینی باید در راستای خدمت به مردم، دقیق و مخلصانه انجام شود.
ناصری یزدی یادآور شد: اگر کارها با نیت خالص برای خدا انجام شود قطعا موجب جلب رضایت دیگران و اثرگذاری بیشتری خواهد بود، این موضوعی است که طلاب همواره به آن عنایت لازم داشته باشند.
همچنین در این دیدار بر جذب هرچه بیشتر جوانان در انجام برنامه های مذهبی، پاسخ به سوالات و شبهات و برنامه های مشاوره ای تاکید شد.
در استان یزد افزون بر 100 بقعه متبرکه و امامزاده وجود دارد که در اغلب آنها با حضور روحانیون در ماه محرم نسبت به انجام برنامه های فرهنگی و مذهبی فعالیت تبلیغی اجرا می شود.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.