مسعود شریعتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ابرکوه با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدا و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت : برای اجرای این پروژه ها افزون بر 150 میلیارد ریال بودجه هزینه شد که از این مبلغ 30 میلیارد ریال آن را افراد خیر تامین و پرداخت کرده اند .
وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین این پروژه ها ، سالن بین المللی تمام شیشه ای اسکواش یزد است، افزود: این پروژه با اعتباری افزون بر ٢5 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به یزد تامین شده است.
شریعتی ادامه داد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب همچنین 40 برنامه ورزشی ، فرهنگی و جوانان اجرا خواهد شد.
این مسئول ورزش استان اضافه کرد: بخشی از برنامه های پیش بینی شده شامل میزبانی مسابقات ملی ، بین المللی ، برگزاری کارگاه های مهارت آموزی جوانان و مشاوره های ازدواج قبل ، حین و بعد از ازدواج جوانان و ورزش همگانی کشوری است شد.
به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان 15 پروژه ورزشی در هفته دولت 97 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
شریعتی یادآور شد: این طرحها شامل سالن چند منظوره ورزشی، زمین چمن مصنوعی، زمین فوتبال ساحلی است که با اعتباری افزون بر ٦٢میلیارد ریال افتتاح شده است.
این مسئول پروژه ها را شامل ساخت سالن ورزشی روستاهای خرانق اردکان ، بزک آباد تفت ، ایثار خاتم ، زمین چمن مصنوعی روستاهای فراغه ابرکوه، روستای مبارکه ، شیطور بافق، تنگ چنار مهریز ، چاهک خاتم، سرو علیا اردکان، ندوشن و سخوید تفت و تعداد زمین فوتبال ساحلی ذکر کرد .
هم اکنون در استان یزد، 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار سازمان یافته بیمه شده در رشته های مختلف ورزشی مشغول فعالیت هستند.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.