به گزارش ایرنا ، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی روز یکشنبه در گردهمایی طلایه داران تبلیغ استان افزود: روحانیان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برای بیان فلسفه قیام امام حسین (ع)، یاران و اصحاب آن حضرت از این فرصت استفاده کنند.
وی ادامه داد: تقویت ایمان، تقوا، عمل به وظایف شرعی و انسانی، توکل و توسل به ائمه اطهار(ع) و همه زیبایی ها و خوبی ها محور فعالیت مداحان و سخنرانان در محرم و صفر باشد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تصریح کرد: تبیین اهداف و ارزش های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای 40 ساله انقلاب از مسائلی است که باید در منابر به آن پرداخته شود.
همچنین استاندار یزد گفت: محرم و صفر فرصتی مناسب و کلید گشودن همه گره‌ها و گرفتاری‌هاست که باید از محافل و مجالس مذهبی برای خدمت به مردم و راهنمایی جامعه استفاده کرد.
محمود زمانی قمی به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اشاره کرد و افزود: دشمنان برای رسیدن به منفعت مالی و حفظ امنیت رژیم فاسد صهیونیستی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
وی تصریح کرد: دولت آمریکا و حامیانش در جهان و منطقه به برکت انقلاب و هوشیاری مردم بیش از هر زمان دیگری برای استقرار نظم امنیتی خود عاجز مانده اند، بنابراین همچنان به توطئه های خود علیه ایران ادامه می دهند.
استاندار یزد خاطر نشان کرد: مردم و مسئولان با وحدت، هوشیاری و بصیرت در برابر توطئه ‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و حامیان او با قدرت ایستادگی کنند.
زمانی قمی به راه های نابودی دشمنان و اقتدار نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: دوستی، همکاری ، هوشیاری و همدلی و تلاش برای تحقق اهداف انقلاب موجب شکست استکبار است.
همچنین مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی یزد گفت: روحانیون از ماه محرم برای تبیین ثمرات انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف اقدام کنند که مردم تشنه شنیدن حقایق هستند.
حجت الاسلام سیدمحمد شریف حسینی کوهستانی افزود: بهره گیری از روش‌ های نوین و شرایط زمان و مکان برای بیان حقایق و دستاوردهای انقلاب اسلامی جدی گرفته شود.
وی خاطر نشان کرد: روحانیون از منابر برای آگاه بخشی و جذب جوانان در راستای اهداف انقلاب اسلامی و خنثی کردن توطئه های کفر جهانی استفاده کنند.
در آستانه ماه محرم، گردهمایی طلایه داران تبلیغ با حضور هزار نفر از روحانیون، ائمه جماعت و مبلغان دینی در مسجد حظیره (روضه محمدیه) یزد برگزار شد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، سه هزار مسجد و هزار و 500 مبلغ دینی دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.