به گزارش ایرنا ، محمدرضا صباغیان بافقی روز یکشنبه در نشست با رئیسان اداراه های شهرستان مهریز افزود: نیازهای منطقه با تعامل بین مردم و مسئولان قابل رفع است.
وی ادامه داد: ظرفیت های خوبی در منطقه وجود دارد، مسئولان می توانند با بهره گیری از نخبگان و برنامه ریزی برای توسعه همه جانبه و پایدار شهرستان از آن استفاده کنند.
نماینده مردم شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هماهنگی بین بخشی دستگاه های اجرایی و استفاده از نظر مردم در انجام برنامه ها بسیار موثر است.
صباغیان بافقی تصریح کرد: کارهای خوبی برای مردم و توسعه مهریز سال های گذشته انجام شد، ولی هنوز جای کار زیادی وجود دارد که می توان با همدلی وظایف را انجام داد.
همچنین معاون فرمانداری مهریز با قدردانی از همکاری و پیگیری نماینده مجلس در انجام برنامه های عمرانی، فرهنگی، تولیدی و خدماتی شهرستان، به ظرفیت های موجود اشاره کرد.
محمد زارع گفت: موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در جاده اصلی تهران - یزد- بندرعباس - کرمان ، آب و هوای مناسب و همراهی مردم با دولت زمینه را برای پیشرفت هرچه بیشتر شهرستان فراهم کرده است.
وی در ادامه به اهمیت ایجاد تولید و اشتغال و رونق صنعت گردشگری در منطقه اشاره کرد و یادآور شد: تحقق اقتصاد مقاومتی با همکاری دستگاه های اجرایی محور برنامه های صنعتی است و نقش اصلی در تولید دارد.
همچنین بخشدار مرکزی مهریز گفت: وجود آثار تاریخی و فرهنگی در روستاها، مناطق ییلاقی متعدد و مردم همیشه همراه با انقلاب و جوانان دلسوز موجب انجام فعالیت های مختلف در این بخش شده است.
مهدی دهقان زاده افزود: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در سال های اخیر کارهای عمرانی، تولیدی، فرهنگی و ورزشی زیادی در روستاها انجام شده است و برای گسترش و تقویت آن به حمایت نمایندگان مجلس نیاز داریم.
در ادامه این نشست تعداد از رئیسان اداره ها و نهادهای مهریز نیازهای شهرستان را، توجه به گسترش صنعت برای تولید و اشتغال، انجام برنامه های فرهنگی و ورزشی، توجه بیشتر به گردشگری و تخصیص بودجه برای تکمیل طرح ها ذکر کردند.
نماینده حوزه انتخابیه مهریز امروز دیدارهایی با خبرنگاران ، اصحاب فرهنگ و هنر و مردم منطقه خواهد داشت.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.