به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام سید محمدجواد آیت اللهی در خطبه های نماز جمعه این هفته یزد در مسجد ملااسماعیل با اشاره به اینکه مردم از وضعیت اقتصادی گله مند هستند، افزود: دولت با همکاری مردم و سایر قوا باید برای حل مشکلات موجود تلاش کند.
وی ادامه داد: برخورد قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی به خصوص دانه درشت ها بدون ملاحظه کاری و با جدیت باید انجام شود تا مردم به تلاش و فعالیت مسئولان در مسائل اقتصادی دلگرم شوند.
امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: نمایندگان مجلس به جای حزب بازی و گروه گرایی باید به دنبال این مساله باشند، اگر در برخورد با مفسدان اقتصادی خلاء قانونی وجود دارد نسبت به تصویب آن اقدام کنند.
آیت اللهی یادآور شد: سایر قوا باید با مردم در کنار دولت در عزم جدی با بهره گیری از تمام ظرفیت های داخلی برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی و خدمت به مردم و اقشار آسیب پذیر جامعه بکوشند.
وی افزود: رفع بیکاری، بی عدالتی، مبارزه عملی با مفسدان و دانه درشت ها، خدمت صادقانه به مردم و نظارت بر نحوه توزیع کالاها و اجناس ضروری از مهمترین مطالبات مردم و وظیفه اساسی مدیران اجرایی در شرایط کنونی است .
امام جمعه موقت یزد به موضعگیری برخی نمایندگان در خصوص مسائل کلان کشور در حوزه های مختلف اشاره کرد و از آنها خواست تا خطوط قرمز کشور و انقلاب اسلامی را مدنظر قرا دهند و موجب شادی دشمنان نشوند.
آیت اللهی در ادامه از اینکه عده ای به نام یزد و در قالب فعالیت فرهنگی و هنری در مجارستان نسبت به اجرای برنامه بر خلاف مصالح دینی و شرعی اقدام کرده اند انتقاد کرد و رسیدگی و برخورد جدی با متخلفان را خواستار شد.
وی همچنین به اهمیت ماه محرم و بهره گیری درست از آن توسط مداحان ، مسئولان هیات های مذهبی و سخنرانان در راستای ترویج فرهنگ کربلا و عاشورا تاکید کرد.
نمازجمعه در 28 شهر و روستای استان یزد برگزار می شود.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.